Płatnik nie chce drukować na drukarce sieciowej zawieszając się, a w kolejce wydruku status drukarki jest „Buforowanie”. Natomiast drukowanie na drukarkę bezpośrednio podpiętą do komputera z Płatnikiem przebiega bez problemów.
Przyczyna:
Błąd w bibliotece Płatnika Wydruki.dll.
Rozwiązanie:
Podmienić błędny plik Wydruki.dll wersji 8.2.1.1
znajdujący się w katalogu Płatnika na plik poprawiony wersji 8.2.2.1:
- Przechodzimy do katalogu Płatnika “C:\Program Files\Asseco Poland SA\Płatnik”.
- Zmieniamy nazwę pliku Wydruki.dll na Wydruki.dll.bak.
- Pobieramy spakowany plik Wydruki.zip zawierający poprawioną wersję 8.2.2.1 pliku Wydruki.dll.
- Rozpakowujemy plik Wydruki.dll i kopiujemy go do katalogu “C:\Program Files\Asseco Poland SA\Płatnik”.
Źródła:
1. Centrum Wsparcia Informatyki w obszarze Elektronicznej Obsługi Klienta
2. http://www.igi.pl/pogotowie-komputerowe/101-problem-z-drukowaniem-w-patniku.html
Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.
OdpowiedzUsuńWygląda na to, że miałeś dokładny plan naprawczy! Dobrze wiedzieć, że wymiana pliku Wydruki.dll rozwiązała problem z drukowaniem na drukarce sieciowej. Czasem te techniczne zmagania potrafią zaskoczyć, ale cieszę się, że udało ci się to naprawić bez większych kłopotów!
OdpowiedzUsuńProblemy z drukowaniem mogą być frustrujące, ale Twoje wskazówki są naprawdę przydatne. Dzięki nim można łatwiej rozwiązać wiele typowych problemów.
OdpowiedzUsuńhttps://neurolog-sm.com/