Problem:
Program antywirusowy Microsoft Security Essentials po starcie systemu operacyjnego nie chciał działać z powodu zatrzymania usługi Microsoft Antimalware (błąd: 2147024891).
Aby rozwiązać problem odinstalowano Microsoft Security Essentials, zrestartowano PC i ponownie podjęto próby instalacji.
Niestety przy ponownej próbie instalacji programu Microsoft Security Essentials kreator instalacji zgłasza błąd nr: 80070643 - braku możliwości pomyślnego zakończenia instalacji.
Problem z programem antywirusowym Microsoft Security Essentials często ma miejsce po przywróceniu Windows 7 z kopii obrazu systemu.
Przyczyna:
Pozostałość po odinstalowanym wcześniej programie antywirusowym Microsoft Security Essentials w katalogu C:\ProgramData\Microsoft\Microsoft Security Client\Support. Deinstalator nie usuwa katalogu programu.
Rozwiązanie:
Po odinstalowaniu programu Microsoft Security Essentials usunąć katalog "Microsoft Security Client" znajdujący się w podkatalogu "C:\ProgramData\Microsoft", a następnie ponownie rozpocząć instalację Microsoft Security Essentials.
Pomocny wpis
OdpowiedzUsuń