poniedziałek, 17 października 2011

Skaner nie chce skanować wysyłając skan z przycisku urządzenia do komputera.

Problem:
Po zainstalowaniu oprogramowania skanera Control Center 3 na komputerze z systemem operacyjnym Windows 7 Home Premium skaner skanuje poprawnie z aplikacji natomiast nie chce skanować wysyłając skan z przycisku urządzenia do komputera.
s1
Przyczyna:
Komunikacja od skanera do komputera jest blokowana przez Firewall.
Rozwiązanie:
Należy w ustawieniach Firewall’a zezwolić na komunikację do komputera dla aplikacji skanera:
  1. Panel sterowania – Systemy i zabezpieczenia;s2
  2. Zapora systemu Windows – Zezwalaj programowi na dostęp przez zaporę systemu;s3
  3. W oknie Udostępniaj programowi możliwość komunikacji  za pośrednictwem Zapory systemu Windows klikamy na Zmień ustawienia i zaznaczamy pozycję Domowe/firmowe (prywatne) dla naszego programu skanera.s4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz